Saturday, April 6, 2013

Makan..Makan..dan Makan....

Kek..spaghetti..nasi..buah..kuih..arghhh sedapnyeeee..I keep to makan..makan and makan..Yeahh heaven gile kot kalo setiap ari atas meja kita akan ada kek coklat..kek batik..cheese kek..kuih puteri ayu..spaghetti..nasi goreng ayam.aiskrim..coklat..hohoho..Aku suka makan..

Bagi sesetengah perempuan...sume makanan tu menakutkan bagi diorang..Yelahh..nanti kalo makan benda tu sume gemuk lah..Oh diet...Tapi bagi aku lak tak.Aku nak makan untuk gemuk sebab aku ni kurus sangat..Ggrrrr...Tapi tu lah aku makan banyak pun tak gemuk gak.Yang berisi nyaa tau x apa?Haaa ni tang muka tang pipi..Tu jelah yang makin membulatnya..Sampai aku rasa penat giler makan tau..Tapi tu lah dah itu kurniaan tuhan kan.Kita kena terima.Ada baik nye setiap apa yang tuhan cipta tu..Betul kan :) Yelah orang lain tu sampai tahan-tahan makan..sampai sakit2 sebab diet punye pasal..tapi aku tak perlu pun..So SYUKUR..hehehhe...

Aku ni dah macam HANIS ZALIKHA dah..Korang mesti kenal kan? Dia biasakan diri dia KEKNIS tu..hohoho.Dia tu macam aku..makan banyak..suka makan..tapi badan dia pergh cantik kot.


p/s: Papepun kena makan makanan berkhasiat tau..Jom makan..heeee

No comments:

Post a Comment