Monday, July 9, 2012

5 days at Arau

3/7/2012 Arau,Perlis


Selamat sudaa sampai ke bumi arau..Setelah beberapa bulan tak datang sini..So here i am..Datang sini bukan sambung kontrak jadi lecturer tapi sbb ada interview TPM (Tenaga Pengajar Muda ). Mesti tak faham kan tpm tu apa..Okay let me tell u..Tpm ni biasiswa under uitm dimana uitm akan taja master or phd kita and after finishing study kita kena bekerja dgn uitm..Best kan..Tapi malangnye aku tak berjaya dalam temuduga ni.Katanya dia perlukan seorang sahaja..Serius rasa sedih sebab dah banyak kali gagal dalam interview..


Walaupun aku sedih dgn kegagalan ini tapi seminggu di sini telah banyak memory tercipta..Telah banyak membuat aku tersenyum kembali..So korang agak2 lah kan sapa je yg telah membuatkan senyum ku kembali nie?Haaa..jeng jeng jeng....






Haa gambar di atas tu lah yang telah membuat aku tersenyum sepanjang aku berada di arau..hehehe..Diorg semua student aku dlu..


So diorg temankan aku g makan..diorang bawa aku g jalan-jalan kuala perlis..Thanks to leen sbb belanja makan..Thanks to wan sebab sudi bawa saya g kuala perlis..Tercapai hasrat nak g lepak di kuala perlis..Best sebab tepi laut.heheh...Thanks to wana, ina, luqman, daus sbb temankan dan buat saya hepi malam tu. Special thanks to nad sbb dtg gak mlm tu. 1st time jumpa kot. Thx sebab ceriakan mlm sy..


After that diorang bawa aku g jalan-jalan padang besar..Lama gak lah kitorg kat padang besar tu. Kesian luqman sbb penat layan karenah aku yang memilih barang terlalu lama..Mesti dia x biasa ikut adik atau mak dia shopping..hehhehe..


Malam tu kami g makan di mai cafe plak..Niat di hati nak belanja diorg makan tapi kesudahannye diorg plak blnja aku mkan..haishh macam2 lah diorg ni..Malam tu gak aku nek bas. Diorg anta aku sampai bas aku jalan..Serius masa tu sedih sangat sbb diorg sangat baik..


So ni ada lah sikit gambar sepanjang aku di arau.. :)










































Psstt ----> Saya nak say thank you so much pada awk semua sbb buat saya happy. Thanks to daus n luqman sebab bagi saya hadiah brooch..Sangat cantik..Yelah saya yang pilih kan..:p Thanks to Nad sebab bagi senyuman yang sangat manis utk sy. I've captured it n save in my heart.. ;) Thanks to leen for ur precious time for me.. Luv u all.. 

Luv this <3






No comments:

Post a Comment