Monday, July 9, 2012

# Muhammad Najmuddin @ Nad #

Nad ni sapa plak kan..oh no..dia bukan student aku..Teett salah jawapan anda..hahaha..Supposely dia student aku tapi msa aku mengajar tu dia extent sem atas sebab2 tertentu. So aku hanya kenal dia melalui nama nye yang ada dalam list attendance..

Nak di jadikan cerita tetiba je dia add aku n chat ngan aku di fb. Pelik gak sebab dia knal aku.. Upenye dia banyak dgr citer pasal aku dr student aku. So aku pun jadi bak kata org indonesia penasaran untuk kenal dia. Jadi nak di jadikan cerita bile aku dapat interview di perlis, so aku mmg excited sikit lah nak jumpa n kenal bdk nama najmuddin nie..Dia org first aku bgtau bile aku nak dtg sna..hahaha..

First jumpa di kuala perlis. Ak ajak dia sekali kuar makan.. Haa tu kira first time jumpa lah..Wahh dia mmg sgt pemalu kot. Maybe dia malu ngan aku. Pelik gak sebab mengikut kata stdnt aku dia ni seorang yang sengat best, gila2, happening..Jadi bile dah jumpa tu nampak sgt malu nye tu..Aku plak jadi segan dgn dia..Tapi buat biasa je.. Nasib kamu lah nad kenal lect gile mcm saya nie.Hahahah...

Nad ni  setakat aku knal..Dia budak baik..Yang best nye dia ada senyuman yang sangat manis. Aku suka tgk dia senyum. Actually dia ada sikit janggut. Hoohoho aku kan mmg suka tgk lelaki ada janggut.. Nampak chumel kot.. Tapi dia mmg comel. Dia ni pun kelakar n pandai loyer buruk gak. Dah beberapa ari jumpa nampak lah kenakalannye tu. Tapi ok lah dia mmg sgt baik..

So korunk msti excited nak tgk muka si nad ni kan..Hahaha sabar2..sat lagi aku tunjuk gambar dia okay.. Tapi jangan fall in love plak..hehehe

Nad ( sweet kan senyuman dia )

Nad wid me

Psst ---> Awk mmg best. Sgt best..Awk bleh masuk dgn kepala saya..Saya harap sgt dpt ajar awk tp mungkin 1 fine day...hehe..Even awk bukan student saya tp kita still boleh keep in touch kan..Saya doakan semoga awk berjaya dalam apa jua yang awk ceburi. Keep ur smile okay..coz i luv ur smile ^_^

No comments:

Post a Comment