Monday, July 9, 2012

** Norsyazleen Azila **

Dalam IC nama nye Norsyazleen Azila..Di luar IC nama nya leen / senget / donget..hahaha banyakkan nama dia..Kalo aku panggil dia leen je..

Dia pun student aku gak..Dia budak perempuan yang sangat baik..Dia rapat gak dgn aku. Dia selalu temankan aku. Seminggu aku di arau pun dia banyak luangkan masa nye dgn aku. Really appreciate it..

Leen ni bdk pandai tp malas skit..Serba serbi malas..Anak bongsu kan..Tapi dia mmg sgt baik..Dia gak mengingtkan aku msa aku belajar dulu..Semua lect knal aku..Sbb aku banyak tanya n bdk paling bising n nakal kot.hahaha..Leen ni pun semua lect kenal n syg dia..Budak pandai kan..hoho..

Satu yg aku mls nak keluar ngan dia sbb dia suka sgt belanja aku.Geram aku tgk..Leen ni suka sgt ice cream n ribena..very childish..hoho..Tapi dia sngt pemalu..even dgn aku pun kekdg dia malu gak..Sgt funny..Dia gak sgt betah melayan karenah aku..Dia suka snap pic n aku plak mmg suka bergambar..So kamera dia penuh dgn gmbr aku kot..hohoho...Aku pun bleh layan karenah dia..sbb mmg jenis aku yang gila2..huhu

So ni lah si senget tu----->
Si senget


Penat pujuk nak ajak gambar bersama..


Pssstt----> Thanx for everything..for ur precious time that u have spend wid me..for ur treat..for everything..u always make my day.. ^_^

No comments:

Post a Comment