Monday, June 18, 2012

Wedding Membe

Bile sebut pasal majlis perkahwinan..hurmm time cuti sekolah cnfirm mmg rmi kot yang kawen..sampai xtau nak g mana satu..kalo yang tempat dekat2 tu ok lagi lah boleh lari sana lari sini..Tapi kalo sorg utara sorg selatan..cmne je nak lari?Pikir jap..

Same situation berlaku kat saya gak lah..Bulan 6 ni ramai membe saya yang kawen..Haish sorg2 mengakhiri zaman bujang diorg tu..Kekadang ada gak rasa jeles tapi nak buek camno kan..Terima jelah..

3/6/2012---> 2 orang membe baik saya kawen.Sorang membe baik masa belajar diploma..sorg lagi membe baik masa belajar degree..So nak dijadikan cerita buat tarikh yang sama plak tu..Haishh pening nie..Dalam hati dok pikir " cmne aku nak g ni..kalo tak pegi membe baik..Tak g sni, nnt yg sini kata apa plak kan..tak g sana nnt yg sna kata apa plak.." Aishh pening2..Tapi syukurlah diorg punye tempat dekat2 je..jarak masa 2 jam gak lah..Sorang di tanjung malim sorg lagi di sabak bernam..So mcm biasa..saya kenalah lari sana n sini sbb nak g 2-2 kan..Membe punye pasal kan..hehehe...

So kini diorang dah pun selamat menjadi bini orang. Saya doakan semoga diorang kekal bahgia hingga ke pintu syurga..

Psst ----> Korunk tak g kawen aku nnt siap korunk tau!!..hehehe.. Luv u ..Muackss

Selamat Pengantin Baru buat AYUNI & DEEN serta DEE & MIJI

Ada gambar skit..Check it out--->






















No comments:

Post a Comment