Sunday, June 17, 2012

Ice Skating

Im sure all of u semua pnh dgr or mybe penah men ice skating nie kan..Actually sapa yang pndi men roller blade for sure pndi men ice skating nie..Tajuk mcm selalu je men kan..Haaa ni nak habaq mai nie...

Actually untuk sepanjang 26 tahun aku hidup di dunia ni..ini pertama kali aku men ice skating..Roller blade jgn ckplah kan..Langsung tak pandai main..hahaha..mesti korunk dh dpt bayangkan cmne keadaan aku skating ni kan..ahahah..Serius biler ingt balik nak tergelak pun ada..

So aku g ni pun ngan one of my student lah Syazleen n adik aku kat UPSI tu..teringin punya pasal so leen ni bawalah aku main..Berkobar2 ni nak main..Bile masuk je, hambek ko..even pegang tepi pun ada gak jatuh..banyak kali kot..Dah cukup jangan gelak..plz2..hehehe.. So untuk 1st round tu just pegang tepi jelah kan..itupun di bantu oleh si leen ni..Kesian dia..nak pegang aku lagi,adik aku lagi..1st round akhirnye tamat juga..Bape jam korunk pkir utk aku complete kan 1 round nie...Xlama pun..adalah dlm sejam..hahah..

2nd round tu dh pndi skit r..Bleh main tepi2 tu tnpa jatuh..n then leen ni bw lah ke tengah..Haaa msa ni lg byk jatuh..Abis basah seluar aku haaa...Haishhh...Kesian lg kat leen terpaksa papah aku nie..Main punye main..ok lah..aku dh bleh jln skit2 tnpa pegang si leen ni tp utk expert yg bleh men laju2 tu..hahaha tu kna dtg 2 3 kali kot..huhu.

But it is da best experience dat i ever had..Sekurang2 nye bile org tya penah men ice skating ke tak..aku bleh lah ckp penah kan..

Psst---> Diorg bukan tau pun aku pndi men ke tak kan..hahahha... Thanks LEEN..Luv u..

So ni ada lah gmbr skit..Check it out----->






No comments:

Post a Comment