Monday, June 18, 2012

Siapa Jodoh Kita

Hurmm bile citer pasal jodoh..memang susah untuk diungkap..Setiap manusia telah ada jodohnya yang tersendiri yang telah di tetapkan oleh tuhan..cuma kita je yang kena cari n kenal jodoh kita..


"Bila aku nak jumpa jodoh aku?"
"Sapa jodoh aku?"
"Bilalah akan ada seorang lelaki yang akan menyarungkan cincin ini di jari manis ku?"






Persoalan ni selalu timbul di fikiran kita kan..n fikiran saya juga..Actually orang kata mungkin jodoh kita ada di sekeliling kita dan akan bertemu di dunia ini n ada juga jodoh kita yang sudah tiada di dunia ni..means that kita akan berjumpa jodoh kita di alam lain.


Kadang2 saya berdoa minta saya di pertemukan dengan jodoh saya dan di tunjukkan pada saya siapa jodoh saya. Coz serius sakit rasa bile putus cinta ni..Nak2 saya yang susah untuk jatuh cinta ni. Even dah 3 tahun saya masih susah nak lupakan dia.Kadang2 hati saya kata dia memang di takdirkan untuk saya tapi dengan cara dia, perangai dia, cara layanan dia pada saya..sukar utk saya katakan kami memang ditakdirkan bersama..Tapi tulah apa-apa pun ini semua kerja tuhan kan..Hanya DIA saja yang tahu mana yang terbaik untuk kita..Asalkan kita kena rajin berdoa dan yang penting jangan lupa solat..


Ni ada doa apabila kita putus cinta








Ni doa untuk dekatkan lagi jodoh kita




Psst---> Boleh amalkan doa ni selalu tau ;)


Ya Allah, kau tunjukkan lah kepada ku jodoh ku yang sebenar yang telah di tetapkan oleh mu dan yang terbaik untukku. Semoga dia di kalangan orang-orang yang beriman













No comments:

Post a Comment