Wednesday, November 13, 2013

Sekolah X...1KAA

Aku rasa aku ni memang berjodoh lah dengan Sekolah X..Mana tak nya macam mana aku tak nak gi mengajar kat sekolah tu tapi asyik dapat je...Bukan nya aku tak suka ngan pelajar2 sekolah tu tapi aku tak berkenan ngan pengetua sekolah tu..Pengetua ni perempuan tapi ganas + hardcore giler kot..huhu...Tapi ada 2 sebab yang menyebabkan aku boleh bertahan kat sekolah tu..Sebab pertama adalah pelajar2 sekolah tu yang aku memang dah rapat sangat2..Aku happy bila dapat jumpa diorang balik..Sebab kedua adalah ada someone yang aku rasa akan rindukan dia bila tak jumpa dia..hehehe..Syyhhh...biarlah rahsia..hahaha

Jadi aku baru abis kontrak ngan sekolah X ni..Macam biasalah mesti akan ada gambar2 terakhir before aku tidak lagi mengajar di situ kan..So ni lah beberapa gambar yang sempat di ambil..






p/s :  cikgu pasti akan merindui awak semua budak2 nakal.. :)

No comments:

Post a Comment