Wednesday, November 13, 2013

Labah2 dah buat sarang...

Alamak....terkejut aku pagi ini..Bila aku buka je aku punye blogspot ni..erkkk penuh dengan sarang labah2..Kat dalam blog aku ni bukan sahaja ada atuk labah2..tapi sampai dah beranak pinak bercucu cicit haa..Korang boleh bayangkan tak betapa bersawang nya blog aku ni.. ( Cant imagine it..Iyeerkk geli plak aku aih..)...Okay2 dah stop it...stop it sha...huhu..

Jadi nak di jadikan cerita sebab-sebab blog aku ni bersawang..Antara sebab-sebabnya adalah :


1. Aku keje cikgu..Jadi separuh dari hari aku kat sekolah..Takde masa nak update blog..

2. Bila dah balik rumah, rumah aku ni takde internet.So macam mana jelah aku nak update blog aku kalau tanpa internet kan...
3. Bila dah cuti sekolah ni, aku balik upm..Laaa kan aku ni belajar lagi..Jadi bila dah balik upm busy dengan kelas, projek, assignment..arghh mmg takde masa
4. Aku kalo dh kat kl, tak sah tak berjalan kan..so mesti akan ada g shopping or window shopping..Biasanya kalo kuar tu mesti 1 ari pnyelah..kuar pagi, sampai umah malam..pastu dah penat, ngantuk dan Zzzzzzzz....
5. Kalo kat kolej Upm, internet memang mengundang betul lah..So nak buka google je pun, loading nye 1-2 jam..Kalo nak surf laju kena g library..Eh, bukan..mesti korang nak cakap aku malas g library kan..Aishhh salah jangkaan korang tu..Aku paling rajin g library tapi bila kat library mesti kena study..mana boleh surf internet ni..Ececece bajet student paling rajin study lah ni..hahaha.Sebenarnya kalo kat library aku ni dok download cerita je..So memang tak leh nak update blog lah sebab t internet slow, jadi lambat lah download aku nnt..huhuhu
6. Aku ni kekadang ada penyakit M iaitu MALAS...So bila penyakit aku datang memang aku ni tak berapa nak rajin lah kan update..hahaha..

Jadi daripada kesemua sebab-sebab tu, apa yang aku boleh simpulkan adalah aku ni malas...hahahahha..Ni aku tengah update ni, tengah merapu berpanjang jela ni sebab rajin aku tengah datang lah ni..Tu yang merepek merapu meraban je aku type..hahahha


Okayyy see u on the next post yaaa...Chow ;)

No comments:

Post a Comment