Sunday, June 2, 2013

Art Trick Museum

Haaa post before this aku dah cakap pasal tempat-tempat yang boleh di lawati di I-City Shah Alam kan..wahhh macam buat lawatan sekolah plak..Huu teringinj waktu sekolah dulu gi lawatan..Naik bas, gi muzium itu muzium ini..segala jenis tempat bersejarah pegi..lepas tu mesti beli key chain..wahaha lawak2 bila di ingatkan balik..korang mesti ada pengalaman macam ni gak kan...Ehhh dah cukup2 sha oi..Back to the main topic please..heheh

Okay kali ni aku nak bawa korang ke Dunia Magic & Fantasi..Haaa nak tau pe yang magic and fantasi sangat tu..haa meh sini duk dekat-dekat sikit.Tu yang sana tu ke depan lagi..Haa okay dah..

ART TRICK MUSEUM..Merupakan satu tempat dimana gambar kita seperti real life..Benda tu takde depan mata tapi nampak macam ada depan mata..Kita tak buat pun benda tu tapi ia nampak macam kita sedang membuat benda tu..Haa tak payah banyak citer..jom layan gambar di bawah..Zassssssss.. ( ceh trademark MELODI plak..)

Wahh adik aku dalam frame??

Jom gi bilik rahsia kat bawah..

Arghhhh hantuuuu

Duit..duit...

Hi mommy...

My sis new friend, alien

Alamak ..mak ngan anak buah aku nak kena gigit buaya

Tolonggg cepat tarik..

Nahh amik ikan tu banyak2..

Abang nak gi mana tu bang..

Book of record..Budak kecik paling kuat berumur 3 tahun

Jom ikutv saya..

Eh eh.hati-hati cik salmah...

Pendaki gunung everest paling muda

We're angel

Binatang peliharaan baru saya, Minny

Dah2 tutup mulut tu..Ti masuk lalat plak..Terkejut kan..Magic kan..Fantasi kan...Pe lagi gi lah cepat .. Cepat bagitau mak, ayah, kakak, adik, abang, nenek, atuk,makcik yang kat Shah Alam ada Art Trick Museum...

p/s: RM 5 je masuk..pastu bawa kamera banyak sikit k..takut tak cukup..hehe

1 comment:

  1. Jurukamera pn tak kurang hebat, cntk2 gmbr.

    ReplyDelete