Friday, March 29, 2013

SHOE FESTIVAL





Alamakkkk..shoe festival..I loikeeee.....Hohoho..bagi ladies2 di luar sana..cnfrm anda semua excited giler kan bile dengar tentang festival ni..Lagi2 yg shoe lover..Oh my god..best giler kot..Festival ni start 28-31 Mac 2013 di PWTC...

So nak citernye...aku baru je lepas gi..Nak gi hari sabtu n ahad cnfirm ramai kan..Lagipun...aku ada kelas kot..So aku gi lah hari jumaat..Hari first untuk public..Sampai je sana..Ya ampun..banyak nye kasut..Cantik-cantik siot..Memang kalo banyak duit..aku dah beli dah semua..Haaa nampak tak ke excited an aku tu..huhu...Tapi tu lah duit tak bape nak ada kan..So dapat beli sikit jelah..Sat gi aku upload kasut yang aku beli tu k..Tapi yang aku streesss + bengang nye sebab kasut cantik-cantik semuanya high heel..pakat 4 5 inch punye..Dah lah aku ni tinggi..Bertambah tinggi lah aku t..So aku hanya mampu melihat sajalah..So tengok-tengok lah kasut yang aku beli k..heheh

Tema baju raya aku okayyy
Tema jeans

Tema gi kelas je nie..
Ni pun tema gi kelas gak..
p/s: Jangan bagitau mak ayah adik kakak abang kakak ipar adik ipar bf gf okayyyy... ( maaf takde kena mengena)

No comments:

Post a Comment