Wednesday, March 27, 2013

Friendship Day



Happy Friendship Day..

Actually post ni aku nak dedicate kan pada kawan aku aka roomate aku masa degree.. Nama dia Yanti Umira bte Rusly..Dia seorang yang sangat baik..ceria..banyak cakap...Dia jugak lah yang selalu rajin layan aku..Kalo korang semua kenal ngan dia..mesti tak henti gelak punye lah..

Nak di jadikan cerita..baru-baru ni aku shooping secara tak sengaja..hahaha...Aku saja je g tengok-tengok karnival kat kolej aku kat UPM tu..Pastu aku terbeli tudung 2 helai n jersey Johor warna pink.(Yeahh hidup Johor Corporation )...Bajet macam kaki bola kan..Pada hal aku tak penah tengok pun bola..wahahah...Okay2 back to the topic..Jadi bila aku dah beli tu..excited lah kan..Aku ni jenis kalo beli something mesti nak citer kat orang..Tapi di sebabkan aku kat UPM tu sorang2 sebatang kara..sob..sob..sob.. ( tak payah nak sebatang kara sangat lah sha oi..)..hahha..jadi aku tak tau nak citer kat sapa..Kalo dulu aku selalu citer kat si yanti umira ni..Tapi sekarang ni dia dah jauh.. ( kat s.alam je pun..tak lah jauh mana..heheh ) Memanglah tak jauh..g nek komuter dari serdang ke s.alam..dah sampai kan..(Tak pun ko kol je lah sha oi..)..Memanglah aku boleh kol tapi..tapi..dia tu busy memanjang..Kalah PM wooo...Lagi-lagi sekarang ni tengah sibuk pasal BR1M ni..Lagi r dia busy..OT dari ari Isnin - Ahad.. tak giler ko nama nya..Haaa.. (Psstt..tau lah nak kawen..nak kumpul duit..) Jadi cuba korang bagitau aku cara apa je lagi untuk aku contact dia..

Tapi tak pelah..aku amik je gambar dulu..Aku simpan dulu..T baru aku citer.huhuh..Tak best kan citer dah lapuk..Uwaaaa..lantak ko lah sha oi..Pape pun aku nak cakap 



CIK YANTI UMIRA BTE RUSLY.... 

(aku jerit ni..dengar tak??hahahha)

So aku nak wish Happy Friendship Day..( errkk happy friendship day bile je sebenarnya??Hohoho aku pun tak tau..Bantai saja lah.. )..Bagi aku setiap hari adalah Friendship Day...

p/s: Happy Friendship Day to all my friends  : 
1) Sek Tadika Felda Pemanis
2) Sek Ren Felda Pemanis 
3) Sek Men Felda Pemanis
4) Politeknik Sultan Azlan Shah Perak
5) Uitm Kelantan & Uitm Shah Alam
6) UPM Serdang
7) Facebook ( Shazz_Boo)
8) Twitter (Sha_hazel )
9) Follower dan Pembaca ( Hazel_Flowersha)

Jgn lupa wish Friendship Day kat kwn2 korang semua tau..

No comments:

Post a Comment