Wednesday, March 27, 2013

Aku dan Library...

Aku dan Library tidak dapat di pisahkan..Bagai Aur dengan tebing..Bagai irama dan lagu..Bagai Kucing dan tikus..Bagai air dan api..Bagai aku dan Hairul Azreen..errrr tetiba termasuk lak nama captain comel aku ni.. #AlahBergurauLahPlakDia.. (trademark Captain okay..)

Hurmm kenapa dengan library?Ada kenangan pahit or manis ke aku dengan library ni?

Alkisah...tersebut lah kisah..( baca guna nada suara citer zaman p.ramlee okay..) Aku ni dulu memang suka dengan library..Sebab apa?Sebab aku ni suka study kat library..Haaa nampak tak kerajinan aku tu?hohoh..Tapi memang betul pun..Aku ni kalo nak study je mesti cari library..Kalo library tu boleh bercakap mesti dia akan cakap.."rajin betul budak sha ni.." hehehe...(huh! library boleh bercakap..serrammm...) 

Sebenarnya aku ni bukan lah budak rajin sangat study..Kalo kat bilik tu..aku asyik online..tido..online..tido..oh makan jangan lupa yek..heheh..Disebabkan "kerajinan" aku yang terlampau sangat tu..(nampak tak aku letak inverted comma tu..so faham2 jelah yek..) Jadi, aku pun terpaksalah merajinkan diri pegi ke library..So kalo kat library tu..nak tido pun mesti segan kan..t ada keluar air liur basi ke..adess malu mak nyah..hahaha..

Bila aku dah gi library tu..aku akan gi pagi2..library buka kul 8 pagi..So 7.45 aku dah ada kat pintu depan library tu..Kekadang aku orang first yang masuk library tu..(Kalo ada cabutan bertuah..pengunjung library pertama yang datang akan dapat hadiah..confirm aku mmg akan menang nye lah..hahah)..Aku akan stay kat library tu..study sampai lah malam library tutup..Library tutup kul 10.30 malam..So 10.30 tu aku balik lah umah..Aku hanya keluar g sembahyang dan makan je..Camtu lah aku kalo dah duk library..heheh..

Sekarang ni aku belajar kat UPM..Nak gi library kena naik bas.Leceh sungguh lah..Pastu kelas aku cuma sabtu ahad je..Jadi jarang lah aku gi library UPM..Tapi sekarang ni aku tengah menaip ni kat library UPM lah..hahah..kebetulan cuti sekolah..so ada lah masa aku gi library..Not bad gak lah..Aku dah ada port sendiri k..hahaha..Macam biasa lah aku akan stay sini sampai petang..Dah 2 ari termasuk ari ni dah aku jadi pengunjung library.hehhe..

Jadi begitu lah citernye Aku dan Library..Aku harap..bila aku dah ada rumah sendiri aku nak buat satu bilik khas sebagai library aku..hoho..Mesti best kan..

PERPUSTAKAAN SULTAN ABDUL SAMAD
p/s:  Jangan bagitau hairul azreen eh aku letak nama dia kat atas tu..uhuhu.. (errkk tak berkaitan)

No comments:

Post a Comment