Tuesday, February 12, 2013

Kawen..Kawen...Kawen...

Hurmm citer pasal kawen ni buat aku stress..Weyhh umo dh meningkat weyh..tp tak kawen-kawen lagi..Memeber member semua dah ada anak dah.Aku ni??Bukan kata anak..calon suami pun xde..Haishhh...Kat taman umah aku tu 3 org anak jiran aku kawen...Selidik punye selidik..semuanya yang sebaya dengan aku..Arghh hambekkk...kawen lah korunk..

Tahun ni je membe aku 3 org kawen...Perghh asyik beli hadiah kawen orang je..Bak kata ayah n mak aku.Bilelah nak dapat hadiah kawen sendiri kan..hahaha...

Aritu raya cina jadi pengapit ex-roomate aku kawen..Sampai ke gerik haa aku pegi..Sanggup dtg jauh-jauh..Membe punye pasal kan..Aku tak kisah pun..Kebetulan tengah cuti sekolah seminggu..So bolehlah gi kan..Tu lah bulan 6 t sorang lagi membe baik aku kawen..Dekat Nilai je..dekat je pun..Jadi pengapit lagi..Hailaaa...Orang kata 4 kali jadi pengapit terus dapat jodoh..Aku baru nak masuk 4x lah buln 6 ni..Minta-mintalah di cepatkan jodoh sampai..Aminnn..huhuh laju je aku amin kan..Korang ni yang baca amin kan gak tau..hehehe...

Papepun aku harap dapat jodoh yang baik dari segi agama dan dapat membimbing aku. Semogalah di permudahkan segalanya...



p/s : Saya akan tetap menunggu dan setia menunggu hingga hujung nyawa jodoh saya yang telah ditetapkan oleh NYA :)

No comments:

Post a Comment