Wednesday, January 23, 2013

Mini outing with buddies

Hallu..hallu...yeayyyy we meet again but this time i can called it as mini outing..hehehe

19 January 2013


Aku naik KL sebab 20hb nnt aku mau ngedate bersama Randy Pangalila...huhu..Opsss jangan jerit..jangan dislike..jangan close my blog ni okayy.Ni nak citer pasal lain..hooho..


So aku tido umah membe aku Hidayah kat wangsa maju. Jadi malam tu aku, dayah, imah n yuz outing lah..Serius rinduuu sangat.Padahal baru berapa ari kan..tapi rindunye macam dah bertahun tak jumpa..hohoho...Malam tu kitorang g main bowling n g makan burger bakar..Yeayy sedap giler kot.. Tapi apa yang penting mlm tu we have fun , we had joy, we had fun, we have season in the sun (opsss feel nak nyanyi lagu westlife plak..hoho )..Tapi serius sangat best.. Dapat bayangkan betapa happynye kami malam tu..So as usual , sweet moment ni mesti kena rakam kan..huhu..Ni ada picture skit..Jom tengok




burger bakar








Btw thanks to dayah family coz bagi tumpang tido n treat me very well..I luv u makcik n pakcik..


p/s : friends forever yaa...miss u all.. :)

No comments:

Post a Comment