Wednesday, January 23, 2013

Chill out bersama Randy..arghhhh

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....Aku dapat jumpa Randy...oh my god..oh my god..Am i dreaming?? Tolong sapa2 tepuk pipi saya...Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Okay mohon awk yang baca ni jangan jeles yaa..hehehe...Btw serius sampai sekarang masih tak percaya lagi yang aku dapat jumpa Randy..Tanggal 20012013...tarikh yang aku akan ingat sampai bila-bila..Permulaan tahun baru yang sangat tak dapat di lupakan..hohoho...Aku berjumpa Randy..Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...


So aku dapat jumpa randy ni kat The Zouk Cafe kat The Garden. Excited ni nak jumpa dia. Bila dia sampai je..semua nye menjerit tau.Dia sangat hensem n kulit muka dia sangat licin weyh..Kalah perempuan punye kulit muka..So yang paling best dia makan sebelah aku n siap suapkan aku lagi..Arghhhhhhhhhhhhhh...Kitorang amik gambar n dia memang sangat sporting. Salute kat dia. Dia tak kisah kitorang amik gambar dengan dia banyak kali pun.. Dia sampai je dari jakarta terus gi cafe ni.Pastu event ni sampai petang..Pastu terus dia balik jakarta malam tu gak..Memang sangat penat kot dia.Tapi dia melayan kitorang ni serius muka dia tak nampak penat langsung. Dia memang sangat best.. Melayan karenah peminat dia ni..Hurmm bile lah lagi dapat jumpa dia kan..Hopefully dapat jumpa dia lagi..


So selain jumpa dia, aku jumpa hafizul on air tu..Yang masuk fear factor tu..Perghh dia tinggi n sangat hensem kot..Dia pun sangat sporting n kelakar giler.. Dia sangat baik..Best sangat dengan dia..Suka tengok muka dia sebab chumellll...huhuu...Okay2 mohon jangan jeles lagi okay..hehehe... Kan best kalo jd bf aku..huhuhu...


Aku jumpa marsha gak..Okay dia memang sangat giler2....Sporting abis..Dia dalam propaganza dengan kat luar sama je rasa nye...Klakar..Suka gelak dan giler2 tu yang penting okay..Dia sangat cantik n kurus upenye  dia tu.huhuhu...


Aku jumpa mama Didie Alias gak..Dia memang kepoh lah kan..Banyak cakap tapi mama sangat baik n sangat meletopp..huhu.


So as usual lah gambar mesti ada...Nah aku upload gambar nak tambahkan kejelesan korang sume.huhu...

Randy... <3 font="">




Mama Didie


i luv u randy


Handsome ..


Marsha yang sngt best


Marsha yang sangat giler2






Aku rindu sama kamu


Kami makan sama tau




Si hensem + chumell hafizul


Randy suap saya..hohoh


p/s : when can i meet you guyz again..really enjoyed with u all.. luv u randy..miss u marsha, hafizul n mama didie...muackss...

No comments:

Post a Comment