Thursday, June 28, 2012

# Aisy Ziqry #


Comel tak budak kecik kat atas ni? Haaa dia lah anak buah ku yg ke empat..Aisy Ziqry nama di beri..Actually nama ziqry tu aku yg bg..sebab sedap kan nama tu n maksud nye bagus..Tapi anak buah ku yg kedua kakak aina..dia panggil budak kecik ni aisy jiti...yelah budak umo 2 tahun kan..ckp nye pun kurang terang..kekadang nak tergelak gak..

So nak citer nye ni..skang ni aku jd pengasuh aka bibik dia lah...Heheheh..Bukan apa kan smntara aku nak smbung belajar bulan 9 ni kan..so jaga dia dapat lah duit sikit. Al maklumlah duit dah tinggal sikit..Nanti camne aku nak bayar bil digi aku, nak shopping, nak sambung belajar..huhu..Actually tak susah jaga budak kecik ni..sbb dia baru 3 bulan and tak banyak karenah sangat..

Jadi aisy..dun be naughty okay..be a good boy yaa.. Mokde syg aisy..hehhe

No comments:

Post a Comment