Wednesday, June 27, 2012

21 JUN 2012

21 JUN 2012-----> Happy besday abg aka dot dot dot

Seperti biasa aku tak pernah lupa besday dia..Walaupun aku tak bersama dia lagi tapi dia tetap di hati. Tahun ni ingat kan nak smbut besday dia tp beberapa ari sebelum besday dia tetiba dia mcm melarikan diri dr aku..Jadi nak buat cmne kan..Cuma aku mmg dah plan nak bg dia kek..

So tahun ni aku order cupcake khas untuk dia..Cuma aku tak bagitau dia kek tu aku yang bagi. Aku order di salah satu blog cupcake n akak tu yg anta sendiri di rumah dia..Sebab mengikut kata kak Hanim kalo pos abis tunggang langgang lah cup cake tu..

Bila sampai waktu nye kek tu pun sampai ke tangan dia n dia tetiba bg msg ckp terima kasih. Aku cakaplah bukan aku bagi. Tapi dia kata even dia tak tengok pun dia tau siapa yang bagi kek tu. Dia mmg kenal aku. Apa pun aku hepi sgt sbb dia yang kurang suka makan kek boleh suka cup cake yg aku bg tu. Dia kata sedap sangat..At least dia hargai aku bgi..

Psst--> Teringin gak nak rasa tapi tu lah dia kata jauh..cmne nak bagi..hhaah..

Ok di kesempatan ni aku nak wish hepi besday to you. Semoga ko di panjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan. Semoga ko bahagia dan segala masalah ko dapat selesai dengan cepat. May all ur wishes come true.. Juz remember 1 thing...U always in my heart.. <3 <3






No comments:

Post a Comment