Saturday, October 13, 2012

cinta..sakit atau bahagia?

Bila nak cerita pasal cinta ni, mesti bikin aku pusing n pening kepala...Dari dulu sampai sekarang...masalah yang sama berlaku..Aku pun tak tau lah sampai bile je aku boleh lupakan dia dan cari pengganti lain..Walau macam mana pun dia sakitkan ati aku, aku still gak sayang kat dia...bodoh ke aku??

Cinta ni buat aku bahagia dan cinta ni jugak lah buat aku sakit..Gembira aku sedih aku semua dari dia..Tapi kenapa dia tak pernah nak rasa apa yang aku rasa ni? Aku pun tak tau apa yang dia nak je pun. Walau macam mana aku cuba jauh dari dia untuk lupakan dia..dia mesti akan datang cari aku gak..Dia tak faham ke yang aku tengah dalam proses lupakan dia. 3 tahun aku masih tak dapat lupakan dia. Bagi dia..dia nak kami berkawan macam biasa. Macam dulu-dulu tapi dia tak faham ke yang aku tak boleh nak anggap dia macam kawan biasa. Yes, kitorang bermula dulu pun dari kawan tp dulu lain sekarang lain. Satu yang aku tak faham dia...Kata-kata dia tak pernah nak sama dengan apa yang dia buat. Tu yang aku geram sangat dengan dia ni.  Nampak gayanya memang takkan abis lah masalah cinta aku ni...

p/s: Minta jodoh aku datang cepat dan pinang ku dengan bismillah... :(

No comments:

Post a Comment