Saturday, January 16, 2010

Cuti-cuti Cameron...

Euwwww sejuknye....Rasa sampai ke tulang temulang aku nie ha..dah lah kurus kan..Oh S, come here bebey,tlg panaskan aku...
Haaa korunk jgn pikir bukan2 k..Tlg buang segala otak kuning,biru merah korunk tu tau..heheh...Alamak..salah aku gak kan..Nak intro gempak je kan..huhuhu...Ngee~~~

Actually aku nak share ngan korunk cuti2 aku di cameron highlands..Sejuk kan tempat tu n S tu adalah Sweaterku..heheh..:D Jgn mare ye...Aku g cameron 19/12 aritu.Then along kwn aku duk cameron tu g lah amik aku kat Ipoh..Al maklumlah kan aku nie sensitif bile nak dtg cameron.Mcm2 ragam lah jd nye t.Aku tak leh jalan berpusing2 nie.T sure aku muntah punye..Aku penah g 2x je cameron nie.Masa kecik sekali n dah besar skali.2x aku pergi,4x juga aku muntah masa trun naik cameron..Dats y aku fobia skit bila nak nek cameron nie..Tp untuk pertama kalinya dlm sejarah hidupku aku berjaya utk tidak memuntah kan segala benda dalam perutku ini.Congratz Sha..Congratz Sha..huhuhu..Terima kasih..terima kasih..Wink~~

Keesokkan harinya tu along bw aku jalan2 bersama2 2 org lelaki merangkap kawan sekerja nye.Sorg tu nama nye pun along gak n sorang g Aliff..So kitorang berjalan dr pg smpi petang.Nek krem kaki aku nie..Tu yg aku ckp sejuk td tue masa intro tue..Korunk bayang kan aku punye sejuk smpi aku demam panas bile balik dr berjalan2 tue..Kat bawah nie gambar2 yg kitorng snap..










No comments:

Post a Comment